Pasta termoprzewodząca do procesorów MMC-2

Autor: shreek <SP_at_M>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 21:49:41 MET

Witam

Odkręciłem radiator od procesora MMC-2 i zauważyłem trochę inny sposób
połączenia go z płytką samego procesora.
Wygląda na to, że jest tam taka stosunkow gruba warstwa czegoś w rodzju
porowatej gumy termoprzewodzącej.

Czy przy ponownym montażu posmarować to dodatkowo jaką pastą?
Podczas demontażu ta guma się niszczy a nie wiem czy sama pasta wystarczy.
Chyba jest tam dosyć spora odległość między procesorem a radiatorem (po
skręceniu).

--
Mirosław
GG: 1119311