Re: Jaką drukarkę laserową?

Autor: *KW* <wasilewk_at_neostrada.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 20:22:15 MET

> hp 5 n

Cześc !

Nie jestem Ci wrogiem, ale dorzucę swój ostatni przypadek:
1. Z drukarkami HP5l mam do czynienia od ich powstania.
2. Wczoraj przyszło mi podłączyc takową do PC, który
   pobiera biling rozmów telefonicznych z centrali.
3. PC - to typowy Fujitsu-Siemens 3GHz P4 z XP Pro.
   Wydruk z programu producenta centrali tlf. trwał
   i trwał i trwał i .... (w sumie 10 stron).
4. Wydrukowałem ten billing do pliku i poszedłem
   skopiowac go na HP1320 - bez problemu "jak burza".
5. Podejrzewam, żę 32-krotna różnica w wielkości RAM
   ma tu kolosalne znaczenie. Obecnie czyste wydruki
   DOS-owe są rzadkością, natomiast wydruki typu *.pdf
   są coraz częstsze - a te potrzebują obróbki
   w czasie wydruku.

Pozdrawiam.

--
[ *KW* ]