Re: pamięć do MSI KT4AV (MS-6712) ? CL3 ELIXIR, TWINMOS CL 2,5 czy GOODRAM CL 3?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 20:30:19 MET

lukasujab napisał(a):
> przymierzam się do zakupu 2-óch kości pamięci 256MB/400MHz, moje
> pierwsze pytanie to czy będą nadawać się do mojej płyty głownej?, a
> dokłaniej chodzi mi o wartość CL w pamięci twinmos (CL-2,5), z programu
> Aida odczytałem, że mikroukład mojej płyty głównej ma wartośc CL-3, więc
> nie jestem pewnien czy ta kość będzie pasować. Raczej nie zależy mi na
> podkręcaniu, którą z tych pamieci polecacie? która będzie najwydajniej
> pracować w dualu? może ma ktos jakies doświadczenia bądź sygestie?
Zadna z pamieci w tej plycie nie bedzie dzialac w dual-channel, bo ta
plyta (czipset) tego nie obsluguje.
Pozatym - to co ci AIDA powiedziala CL3 to nie na temat twojej plyty,
tylko aktualnego modulu jaki masz wsadzony . Wywal go, wsadz 1x 512MB
PC400 i bedzie dobrze i optymalnie. Plyta i czipset moze dzialac z CL2
CL2.5 CL3 i pewnie innymi, jesli masz procka 2000xp, to dziala on na
266, dowolne pamieci PC400 puszczone synchronicznie rowniez na 266
powinny bez problemu dzialac na CL2