Problem z TV-OUT

Autor: Waldemar Woźniak <wozniakwaldek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 10:00:05 MET

Witam Wszystkich!

Mam problem z wyjściem tv z karty graficznej (Winfast A430 pro T, GF 5500).
Po podłączeniu karta wykrywa telewizor, na tv jest obraz ale:
- obraz jest tak jakby za mgłą, jest "przytłumiony"
- kolory czerwony, niebieski mają "przebicia"
- ogólnie obraz jest niewyraźny
Próbowałem zmieniać ustawienia (s-vhs, composite, typ PAL, NTSC), ale
niestety nie pomogło. Kabel napewno jest ok.

Jeżeli ma ktoś jakikolwiek pomysł to pozostaję wdzięczny i czekam na pomoc.

wozniakwaldek@poczta.onet.pl
gg: 2490742

Pozdrawiam