pamięć do MSI KT4AV (MS-6712) ? CL3 ELIXIR, TWINMOS CL 2,5 czy GOODRAM CL 3?

Autor: lukasujab <lukasujab_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 19:26:27 MET

witam,
przymierzam się do zakupu 2-óch kości pamięci 256MB/400MHz, moje pierwsze
pytanie to czy będą nadawać się do mojej płyty głownej?, a dokłaniej
chodzi mi o wartość CL w pamięci twinmos (CL-2,5), z programu Aida
odczytałem, że mikroukład mojej płyty głównej ma wartośc CL-3, więc nie
jestem pewnien czy ta kość będzie pasować. Raczej nie zależy mi na
podkręcaniu, którą z tych pamieci polecacie? która będzie najwydajniej
pracować w dualu? może ma ktos jakies doświadczenia bądź sygestie?
pozdrawiam i licze na fachowa odp. , thx
parametry mojego kompa:
płyta- jak w topicu
procesor AMD Athlon 2000 XP
dotychczasowa pamięć- 256MB/200Mhz (DDR)

--
lukasujab