Re: arno

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 17:55:48 MET

Wlasnie pisze z 4-letniego komputera tej marki... W porownaniu do innych
firm - cena byla naprawde "kuszaca". Jesli chodzi o sam sprzet i jakosc
wykonania - jestem bardzo zadowolony. Gorzej z serwisem... Kazda
najdrobniejsza zmiana "wnetrznosci" wymagala transportu komputera do
serwisu (z powodu warunkow gwarancji), co oznaczalo "rozlake z nim" na
prawie dwa tygodnie. Instalacja karty PCI od zewnetrznego dostawcy (po
dolaczeniu jej do wyslanego komputera) - kosztowalaby o ile dobrze pamietam
90 zl. Dwa razy powrocil "poobijany" w czasie transportu - konieczne bylo
powtorne odeslanie do producenta w Bielawie.

"Pewnego razu", gdy odbieralem go po instalacji modemu - okazalo sie, ze
wymieniono dysk twardy na nowy, zupelnie bez mojej wiedzy. W czasie rozmowy
telefonicznej - serwisant stwierdzil, ze na dysku byly bad sectory, a ja
_"Nigdzie nie zaznaczylem, ze znajduja sie na nim wartosciowe dane"_. Wtedy
jeszcze nie mialem mozliwosci archiwizacji wiekszej ilosci danych. Obiecano
mi zgranie zawartosci kilku folderow na CD, do czego nie doszlo (podobno
dysk zostal juz odeslany do producenta, celem wymiany). Rok pracy zostal
zniszczony...

Tak ogolnie - szczerze odradzam, no chyba, ze zmienili zasady gwarancji
(usuniecie plomb). Nigdy wiecej nie kupie komputera "w calosci" zalozonego
plombami - wolalbym zlozyc go sobie sam... Prawde mowiac, ciesze sie, ze
jest juz po gwarancji. I jeszcze taka ciekawostka - po zdjeciu obudowy -
plomby mozna bylo pozniej spowrotem przykleic, nie pozostawiajac nawet
sladu ingerencji w nie.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber