Re: LCD 19"- do 1500 PLN

Autor: J.J. <JJ_at_dzej-dzej.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 17:55:39 MET

"satyr" <t_kurzy@USUŃTO.tlen.pl> wrote in message
news:dnhgq4$292$1@inews.gazeta.pl...
> Mam pytanie do grupowiczów - szukam monitorów LCD 19 " do 1500PLN -
> monitory będą używane w firmie do motażu fimów - jakie polecacie może
> jakies konkretne modele - na co zwracać uwagę przy zakupie takiego
> monitora - dodam , że jestem laikiem co do LCD - a chciałbym wybrać coś
> lepszego .
> Pozdrawiam
> satyr

Dołóż trochę kasy i kup iiYame lub EIZO - to czołówka !
Bardzo dobre są też Sony, NEC. HP, DELL
Z tańszych Philips, CTX, Miro, Acer
Ewentualnie Gateway czy Viewsonic

Nie polecam koreańskich i chińskich producentów !
Robią straszny fajans, szmelc i tandete !

--
Pozdrawiam, Dżej-dżej (J. Jarocki)
Jak powiedzieć komuś "jesteś ostatecznym debilem!" ?