Re: problem z wyborem x800GT 256 mb...o co tu chodzi ?

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 15:33:05 MET

Dnia Sun, 11 Dec 2005 14:09:58 +0100, Botanix napisał(a):

> To może ci podpowiem wybierz tego
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17341 a teraz dlaczego
> 1.Nowszy silnik graficzny od x800gt
> 2.Wcale nie wolniejszy uwierz mi wiem co mówię( jestem posiadaczem takiego )
> ten proponowany przeze mnie jest szybszy od standardowego 6600GT!
> u mnie w 3dmarku 2003 wyciąga 9650pkt a w 3dmarku 2005 3940pkt a poza tym
> pixel i vertex shader 3.0!
> 3.Biorąc w komputroniku masz pewność co kupujesz ( poczytaj komentarze)
> 4.Ktoś kto w dzisiejszych czasach wybiera spośród x800GT i 6600GT ten robi
> [...]

Z przesyłka to będzie prawie 780PLN - czy naprawde warto się padkować w
taką kartę za te cene?? Za podobną cenę poszukaj juz GTO - 12 potoków w
DOOMie ati oczywiscie przegra(gra optymalizowana pod NV) ale wszystkie inne
zalety zauważysz szybko w porówananiu z 6600GT za podobną cene naprawde
lepsza karta.
Pixel 3.0 super rzecz ale obecnie nie wykorzystana poza kilkoma
przypadkami.

W komputroniku? - "poczytaj komentarze" ??? przeciez one są sprawdzane
przed wystawieniem - nie ma zbyt wiele niepochlebnych opinii w calej bazie