Re: problem z wyborem x800GT 256 mb...o co tu chodzi ?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 14:09:58 MET

> soory

> o ten chodzi teraz nie wiem ktorego wybrac

To może ci podpowiem wybierz tego
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17341 a teraz dlaczego
1.Nowszy silnik graficzny od x800gt
2.Wcale nie wolniejszy uwierz mi wiem co mówię( jestem posiadaczem takiego )
ten proponowany przeze mnie jest szybszy od standardowego 6600GT!
u mnie w 3dmarku 2003 wyciąga 9650pkt a w 3dmarku 2005 3940pkt a poza tym
pixel i vertex shader 3.0!
3.Biorąc w komputroniku masz pewność co kupujesz ( poczytaj komentarze)
4.Ktoś kto w dzisiejszych czasach wybiera spośród x800GT i 6600GT ten robi
ogromny błąd, x800gt jest pod każdym względem gorszy w 3d markech tego
nie widać ale widać to doskonale w grach a w końcu karty graficzne nie są
poto żeby je 3dmarkować!
5.Pasywne chłodzenie spisuje się znakomicie ( nieźle chłodzi a pozatym
0dB! ).
Przedstawiłem ci w 5punktach dlaczego nie powinieneś kupić x800GT ale wybór
nalezy do ciebie :)
Pozdrawiam