Re: Problem z samoczynnym resetowaniem notebooka

Autor: Michal <michaljelinskiNIEZYCZESOBIESPAMU_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 14:42:05 MET

Użytkownik "Misiek" <spamerzy@to.debile> napisał w wiadomości
news:dngpm8$100e$1@news2.ipartners.pl...
> Witam mam notebooka HP Compaq nc4000
> Mam z nim problemy czasem podczas pracy na Windows
> XP Home PL potrafi pojawić się samoczynnie niebieski
> ekran i następuje reset i ponowne uruchomienie.
> Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane.
> Procesorek Pentium M 1,5 GHz, RAM mu dokładałem
> do 768 MB, procesor wyczyściłem nasmarowałem
> temperatura nie przekracza 52 stopni C.
> Podejrzewam też RAM może to on takie powoduje
> objawy, nie mam pojęcia, jeśli możecie mi coś doradzić
> to proszę napiszcie, pozdrawiam wszystkich.

Przyczyn moze byc duzo, a ze nie napisales w jakich warunkach on sie
resetuje (przy starcie, pracy odtwarzaniu filmow, bezczynnosci itp) to podam
najdziwniejszy z przykladow, ktore mialem:
laptop zachowywal sie poprawnie przy duzym obciazeniu procesora, odtwarzal
filmy, nie wieszal sie przy normalnej pracy, ale..
wystarczylo wlaczyc np. worda, odejsc od niego na pare minut, wrocic, zaczac
pisac i ......restart.....
Nijak nie umielismy dojsc o co chodzi (czyszczenie z kurzu nie pomoglo,
pomiary zasilania nic nie wykazywaly...), az w koncu ekperymentalnie
postawilismy laptopa na podwyzszeniu, ulatwiajac tym dostep powietrza od
spodu.... i problemy zniknely...
potem powtorzylismy to jeszcze dla 3 innych komputerow, ktore mialy podobne
problemy... io o dziwo dzialalo...
Nie wiem, czy to jest rozwiazanie twoich problemow ale moze sie komus
przyda...

Pozdrawiam
Michal