Re: Problem z samoczynnym resetowaniem notebooka

Autor: Misiek <spamerzy_at_to.debile>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 15:47:17 MET

> Przyczyn moze byc duzo, a ze nie napisales w jakich warunkach on sie
> resetuje (przy starcie, pracy odtwarzaniu filmow, bezczynnosci itp) to
> podam

Raczej przy bezczynności się resetuje...

> najdziwniejszy z przykladow, ktore mialem:
> laptop zachowywal sie poprawnie przy duzym obciazeniu procesora, odtwarzal
> filmy, nie wieszal sie przy normalnej pracy, ale..
> wystarczylo wlaczyc np. worda, odejsc od niego na pare minut, wrocic,
> zaczac
> pisac i ......restart.....
> postawilismy laptopa na podwyzszeniu, ulatwiajac tym dostep powietrza od
> spodu.... i problemy zniknely...
> potem powtorzylismy to jeszcze dla 3 innych komputerow, ktore mialy
> podobne
> problemy... io o dziwo dzialalo...

No ale to nie jest rozwiązanie problemu za każdym razem laptopa stawiać na
podwyższeniu
to troche bez sensu jest, jakbym chciał go komuś sprzedać i powiedział bym
coś takiego
to kupiec od razu by się rozmyślił. Ciekawi mnie jaka jest przyczyna takich
problemów.