Problem z samoczynnym resetowaniem notebooka

Autor: Misiek <spamerzy_at_to.debile>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 09:57:44 MET

Witam mam notebooka HP Compaq nc4000
Mam z nim problemy czasem podczas pracy na Windows
XP Home PL potrafi pojawić się samoczynnie niebieski
ekran i następuje reset i ponowne uruchomienie.
Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane.
Procesorek Pentium M 1,5 GHz, RAM mu dokładałem
do 768 MB, procesor wyczyściłem nasmarowałem
temperatura nie przekracza 52 stopni C.
Podejrzewam też RAM może to on takie powoduje
objawy, nie mam pojęcia, jeśli możecie mi coś doradzić
to proszę napiszcie, pozdrawiam wszystkich.