Re: Którego laptopa byście wybrali??

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 01:29:02 MET

Michal <michaljelinskiNIEZYCZESOBIESPAMU@poczta.onet.pl> wrote:
> - te nasze starsze ASUSy maja pewien mankament - byc moze twoj laptop go
> miec nie bedzie... chodzi o to, ze naped DVD moze byc podlaczony albo po
> interfejsie IDE, albo po wewnetrznym USB. USB jest duzo lepszym
> rozwiazaniem, poniewaz np. podczas nagrywania system nie zwalnia ci tak

A jak z wydajnością USB? Zresztą czy przy takim CPU CD/DVD może jeszcze
zarżnąć system?

> - warto looknac, czy dysk, ktory masz to 4200obr czy 5400... roznica jest
> dosc mocno odczuwalna w predkosci dzialania calego komputera

OIDP jest 4200. Toshiba miała 5400. No, zawsze można sobie w przyszłości
kupić 7200. Ale szybkość to jedno, głośność i pobór mocy to druga strona
medalu.

> - do wszystkich ASUSow dawali kiedys torbe i myszke optyczna... i to bardzo
> porzadne rzeczy... do HP nie daja

Ta, dali. Ta torba ma grubość gazety :) No, zawsze jest to torba, ale nie
jest to naprawdę porządna torba. Na razie mi wystarczy, ale szukam nowej.

P.