Re: CO wybrać !! problem gwaizdkowy

Autor: rozi <rozi83_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 01:37:46 MET

Użytkownik "PSYLO" napisał w wiadomości

> Tia bardzo mądrze. A przez te 2-3 lata będziesz narzekał, że co drugiej
> płyty się odczytać nie da, tej znowu w ogóle nagrać nie chce itd. A serwis
> powie - ten typ tak ma, trzeba było kupić lepszą ;)

A podaj jakis przyklad takiej nagrywarki.

> Po co kupować szajs, psuć sobie nerwy i wozić to co chwilę do serwisu jak
> można dorzucić równowartość 4-5 piw i mieć święty spokój.

Ja mam LG co ktos juz polecal i zero problemow od 3 lat. Mialem pare lat
temu "boska" Yamahe - rozpadla sie po roku, chwile po gwarancji. To byla
taka nauczka ze nie ma co przewartosciowywac sprzetu. Kupuje minimum jakie
potrzeba, ale to moja opinia.
Masz racje, ze moze nie warto kupowac pierwszego lepszego tanszego ktory
wpadnie w lapy, ale mozna poswiecic ze 2 wieczory na poczytanie o sprzecie i
dokonac wyboru. Co wcale nie oznacza, ze najtanszy nie bedzie dobrym. A jak
sie cos popsuje to przynajmniej mniej szkoda wydanej kasy.

pzdr
rozi