Re: Którego laptopa byście wybrali??

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 23:17:19 MET

red <red@redplanet.com> wrote:

> Z tych dwoch, za taka kase to ten:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21615
>
> Szybszy procesor, wiecej RAMu, wiekszy dysk, rowniez 24 miechy
> gwarancji, lepszy serwis od HP, lezejszy od obu o 0,5kg.

Ja bym odradzał - dizajn jest tragiczny, wykonanie takie dość toporne
(ciekawe skąd te 0.5 kg mniej - może bez baterii?).

Jakiś czas temu pisałem tu posta z prośbą o pomoc w wyborze między Asusem
(tym A3AC albo A3VC z niezintegrowaną grafiką i bluetoothem) a Toshibą (już
nie pamiętam jaką - Satellite L10-101? Czy L20-101? Coś takiego) W końcu
wybrałem Asusa i jestem zadowolony - w zasadzie ma wszystko, co można sobie
w laptopie wymarzyć (nawet RS232 :) ). Marce można zaufać, choć Toshiba
czy HP są jednak bardziej 'markowe'. Ale za to za tę samą cenę dostajesz
od Asusa więcej. Od Aristo dostaniesz jeszcze więcej (bo jeszcze słabsza
marka), ale Aristo kompletnie nie budzi mojego zaufania. Podobnie jak Acer.

Co do Asusa - trochę się zastanawiam, czy pokrywa (tj. plastik, który jest
za LCD, góra laptopa, po jego zamknięciu) nie jest zbyt delikatna. Ale
zawsze możesz sobie pójść do np. MM i pomacać :) I przyciski touchpada
mogłyby się lżej wciskać, bo ciężko się gra w Enemy Territory :)

P.