Re: Którego laptopa byście wybrali??

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 23:34:45 MET

Użytkownik "Paszczak" <szczapak@huga.pl> napisał w wiadomości
news:dncvpf$d9o$2@proxy.provider.pl...

> Ja bym odradzał - dizajn jest tragiczny, wykonanie takie dość toporne
> (ciekawe skąd te 0.5 kg mniej - może bez baterii?).
>
> Jakiś czas temu pisałem tu posta z prośbą o pomoc w wyborze między Asusem
> (tym A3AC albo A3VC z niezintegrowaną grafiką i bluetoothem) a Toshibą
> (już
> nie pamiętam jaką - Satellite L10-101? Czy L20-101? Coś takiego) W końcu
> wybrałem Asusa i jestem zadowolony - w zasadzie ma wszystko, co można
> sobie
> w laptopie wymarzyć (nawet RS232 :) ). Marce można zaufać, choć Toshiba
> [...]
Zaufanie jest Wzgledne i Uzaleznione od Reklamy ... mam laptopa ACER@TM2304
i napewno -
-Kiepski nie jest ... moze to nie HP li inna Firmowka ale wykonanie ok i
narazie ( 6 miesiecy) bez Awarii li Usterek ...
... z Asusa mialem Plyte Glowna .. byla kiepska ... to Laptopa tez bym od
nich nie kupil .

Pozdrawiam Ireneusz