Re: Temp Athlon 2,8 XP help???

Autor: Krzysztof Gozdziewski <address_at_is.invalid>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 11:44:31 MET

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote:

> Co nie zmienia faktu, ?e te pasty i tak s? wg mnie bez sensu ;)
> Szczeg?lnie jakiekolwiek powy?ej 10z?.

Nie moge sie zgodzic. Walczylem z podobnym problemem - mialem paste
Manhattan srebrowa i temperatura Athlon XP 1800+ byla kolo 50 stopni w
idle. Nie jest to duzo ale zmienilem paste na Arctic Silver 5 -
przy _zmniejszonych_ obrotach wiatraka w idle jest teraz 44-45 stopni.
Jednak to dziala - a myslalem ze to jakis mit ta pasta.

Pozdr.