Problem z kartą sieciową

Autor: Sławek <karslawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 19:46:16 MET

Witam
Ostatnio moja karta sieciowa lub płyta główna wariuje.Płyta to ASUS A7N8X-X
z zintegrowaną kartą sieciową.
Łącze stałe.Co jakiś czas zanika net i pojawia sie ikona kabel sieciowy
odłączony i nawet dioda na płycie od sieci nie świeci się.Jeśli jednak wyjmę
i włożę kabel sieciowy to net znowu jest.I tak kilka razy dziennie nawet
kilka razy na godzinę.U innych ludzi z tej samej sieci nie ma
problemu.System to Winxp prof z sp2.Mnie to wygląda tak jakby karta sieciowa
zasypiała i jak wyjmuję kabel i wkładam to ją pobudzam.Zakładałem kartę
sieciową kolegi, to wogóle nie mogłem sie przez nią połączyć z netem, ale
karta miała kilka lat i nie była używana od roku więc może być niesprawna.
Czy cos nie tak z samą zintegrowaną kartą sieciową, czy z płytą główną? Czy
pomoże kupno karty sieciowej ?

--
Life goes on and you have to keep your head up