Re: Temp Athlon 2,8 XP help???

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 21:18:42 MET

Krzysztof Gozdziewski napisał(a):
> Nie moge sie zgodzic. Walczylem z podobnym problemem - mialem paste
> Manhattan srebrowa i temperatura Athlon XP 1800+ byla kolo 50 stopni w
> idle. Nie jest to duzo ale zmienilem paste na Arctic Silver 5 -
> przy _zmniejszonych_ obrotach wiatraka w idle jest teraz 44-45 stopni.
> Jednak to dziala - a myslalem ze to jakis mit ta pasta.

IMHO nie była to zasługa rodzaju pasty tylko tego, że udało Ci się
lepiej ją nałożyć. Nawet widziałem ostatnio na jakimś anglojęzycznym
vortalu test kilku "high-endowych" past i wyszło na to, że różnice do
max 2-3 stopnie. U siebie na WC również próbowałem już kilku rodzajów, w
tym drogich, i stwierdzam, że różnice są pomijalne.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]