Re: ARISTO FT8800 - nadmierne grzanie

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 11:04:36 MET

Grzechu wrote:
> Jestem elektronikiem (tyle że nie związanym z laptopami) i wiem czym się
> różni dobry element układu od niby takiego samego stosowanego w psich
> konstrukcjach. Dla laika to samo z wyglądu, ale spójrzcie dokładnie na
> parametry katalogowe zastosowanych elementów i ich trwałość (wyższa jakość =
> wyższa cena), a wszystko się rozjaśni czemu są różnice w cenach sprzętu.

A ja nie jestem elektronikiem uzytkuje (jak i co najmniej trzech moich
znajomych) notebooki Aristo od pewnego dluzszego juz czasu i smieje sie
kiedy ktos mi opowiada o Toshibie w serwisie, czy gdy ktos wyciaga z
pozdzierana obudowa IBMa, z 40 gigowym dyskiem i 256 ramu za te duze
pieniadze.
Wszystko zalezy przede wszystkim od uzytkownika, a po drugie od
szczescia. I nie ma tu reguly, czy sprzet jest markowy, czy nie.

--