Re: Karta sieciowa - widmo :-)

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 09:48:53 MET

"Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> wrote in message
news:Xns97277590E8D7mbien@127.0.0.1...

> W pierwszej chwili zonk - kto sprzedaje jeszcze karty na combo i
> skretke, ale jak widac dalej...

Troche sie zagalopowales - gdyby to bylo combo to dalej byloby pewnie jedno
polaczenie - typ transceivera nei wplywa na ilosc polaczen - zapewne ta
karta ma 2 kanaly - dwa neizlaezne polaczenia - karty serwerowe maja
spotykane takie roziwazanai - pozwlaa to na agregacje polaczenia albo na
budowe jakiegos bridga czy firewalla na jendej karcie.

> Czyli nie karta sieciowa, a kontroler FireWire, ktory moze udawac
> rowniez siec. W koncu to samo przy zastosowaniu odpowiednich sterownikow
> mozesz zrobic rowniez z USB, przy ktorym na wspolczesnych plytach masz
> 6 portow. W serwisie zmienili przy reinstalacji/dodali sterowniki do
> kolejnego portu firewire i to wszystko.

A ja z wlasnego doswiadczenia powiem tak - po prostu nagrywali albo
kopiowali cos z kompa przy pomocy IEEE1394 - sam robilem tak i windows po
chwili mielenia utworzyl wlasnie takie polaczenie - byl to najszybszy sposob
polaczenia notebooka i stacjonarnego PC. 400mbps, wsadzenie kabelka, zero
konfigurowania adresow - czy mozna prosciej? :D