Re: Karta sieciowa - widmo :-)

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 00:43:20 MET

Tomek <argento@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Kupując komputer, razem z innymi podzespołami, kupiłem także kartę
> sieciową z dwoma wejściami.

            W pierwszej chwili zonk - kto sprzedaje jeszcze karty na combo i
skretke, ale jak widac dalej...

> serwisie zrobili mi prezent. Połączenie nazywa się "Połączenie 1394",
> a we właściwościach tego połączenia jest taka informacja:
> "Kontroler hosta Texas Instruments IEEE 1394 zgodny z OHCI"

            Czyli nie karta sieciowa, a kontroler FireWire, ktory moze udawac
rowniez siec. W koncu to samo przy zastosowaniu odpowiednich sterownikow
mozesz zrobic rowniez z USB, przy ktorym na wspolczesnych plytach masz
6 portow. W serwisie zmienili przy reinstalacji/dodali sterowniki do
kolejnego portu firewire i to wszystko.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl