Re: Dylemat: p4 czy athlon64

Autor: kjuzik <kjuzikk_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 23:06:45 MET

Użytkownik "tom" <tomekzz@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dn95vq$fmr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich:)
> Mam taki problem. Chcę troszkę zmodernizować mój stary komputer,
> mianowicie jestem na etapie zmiany procesora, plyty oraz pamięci.
> Komputera używam przeważnie do video, tzn kompresji itp, sluchania muzyki,
> itd. Gram naprawde sporadycznie aczkolwiek raz na ruski rok mam ochote
> zagrać np w jakąś samochodówkę.
> Na plytę, procesor oraz pamięc zamierzam przeznaczyć 1000zł
> Zastanawiałem się nad kupnem athlona64 oraz p4 506 2,66Ghz. I już tutaj
> pierwszy dylemat. Obecnie mam procesor intela i jestem zadowolony z jego
> [...]

Więc i ja przytoczę swoje trzy grosze Athlon 64 jest dużo słabszy od swojego
odpowiednika P4 a jeśli chodzi o kompresję VIDEO to już nie ma najmniejszych
szans. Tym bardziej że chipset Intela jest nadal the best wiem bo osobiście
testowałem takie konfiguracje do pracy inżynierskiej. Chipset NForce też nie
ma szans do Intela w testach przepływności SiSoft Sandra więc polecam P4 i
dobrą płytę na Intelu