Re: ASUS V7100 - problem z dzwiękiem na AUX przy TV

Autor: Adaho0 <ciorgon_at_o2.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 02:39:26 MET

ciach
> Mam problem z dźwiękiem podczas ogladania TV (karta ASUS V7100 Delux
> Combo - grafika + TV + Video).

Jedyne co przychodzi mi teraz (ze wzgledu na pozna pore) do glowy to:
sprawdz ustawienia programowe dzwieku. Ja mialem taki problem, gdyz
zagraniczni producenci zapominaja ze Polska to Europa a nie Azja.. System
dzwieku to PAL a nie Secam BG/DK lub NTSC... U mnie pomoglo, gdyz program
uparcie ustawial dzwiek na Secam... nie uzywany u nas od 6 lat :/

__
Pozdrawiam
Adaho0