ASUS V7100 - problem z dzwiękiem na AUX przy TV

Autor: Szakom <krokus_at_plusnet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 20:09:23 MET

Witam serdecznie!

Przepraszam, że znowu poruszam ten sam problem ale ostatnim razem (24
października) nie dostałem żadnej odpowiedzi. Może teraz znajdzie sie ktoś
kto zna rozwiązanie?

Mam problem z dźwiękiem podczas ogladania TV (karta ASUS V7100 Delux
Combo - grafika + TV + Video). Gdy miałem Win98 wszystko działało dobrze.
Gdy zainstalowałem sobie Win XP okazało sie że programu do oglądania TV
(ASUS Digital VCR) na płycie dołączonej do karty działa tylko pod Win98.
Ze strony producenta sciągnąłem ten program pod XP ale przy instalacji
wywala mi konunikat o błędzie kraju. Jak juz uda sie zainstalować i
uruchomić to zamiast dzwięku słyszę tylko szum (obraz jest w porzadku).
Dzieje się tak tylko przy opcji TV. Gdy wybiore jako żródło sygnału
Composite lub S-Video wszystko jest w porzadku (tzn. nie ma szumu - nie
podłączałem jeszcze żadnych urządzeń).
Co gorsza szum pozostaje gdy wyłączę program. Przy starcie systemu szum od
razu tez sie pojawia mimo, że w ogóle nie uruchamiam Digital VCR. Pomaga
ręczne wyciszenie AUX ale nie mogę przez to ogladać telewizji (bo nie ma
dzwieku).
Co może być przyczyną. Czy sterowniki nieodpowiednie na stronie producenta
czy mój zastaw nie trawi XP.
Przypomne jeszcze raz że na Win98 wszystko działa bez zarzutu (instalacja
wszystkich sterowników i oprogramowania z płyty dołączonej do karty)

Wojtek