Re: BIOS

Autor: Adaho0 <ciorgon_at_o2.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 03:07:59 MET

płytę Asus P800-X z takim dziwnym biosem ami-nie jest zwykła tabelka
> tylko tak od góry się otwiera. Denerwuje mnie fakt że po wyłączeniu kompa
> myszka miga i sieciówka się świeci, nie wiem jak to zmienić bo ten bios
> jakoś mało ma tych opcji.

Nie zmienisz. To nie wina BIOSu. Wylaczasz komputer, ale plyta mimo to
dostaje napiecie z sieci, bo komputer jest de facto podlaczony do pradu.

Wyjscie na swiecaca mysz?? Wylaczyc listwe zasilajaca ew wlacznik napiecia
na zasilaczu, jesli Twoj zasilacz posiada takowy.

Od razu przestrzegam ze jakiekolwiek manipulacje wewnatrz komputera przy tak
"wylaczonym" kompie spowoduja straty w sprzecie, bo jak wyzej napisalem,
plyta dostaje napiecie non stop.

--
Pozdrawiam
Adaho0