Karta sieciowa - widmo :-)

Autor: Tomek <argento_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 23:29:26 MET

Witam wszystkich grupowiczow.
Mam takie pytanie - zagadkę (przynajmniej dla mnie).
Kupując komputer, razem z innymi podzespołami, kupiłem także kartę sieciową
z dwoma wejściami. W XP objawiało się to dotychczas aktywnym jednym
połączeniem sieciowym (tym z wetkniętą wtyczką sieci), a drugim nieaktywnym
(wyłączonym). Od jakiegoś czasu (od wizyty w serwisie) pojawiło się jeszcze
jedno połączenie sieciowe (włączone)... O co chodzi? Dodatkowej karty nie
instalowałem, nie sądze też żeby w serwisie zrobili mi prezent.
Połączenie nazywa się "Połączenie 1394", a we właściwościach tego połączenia
jest taka informacja:
"Kontroler hosta Texas Instruments IEEE 1394 zgodny z OHCI"
O co chodzi?
Pozdrawiam
Dziubel