Re: Sciema czy fakt ?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 20:59:18 MET

> Historia, teraz sprawa wygląda zupełnie inaczej.

Jako ciekawostkę (trochę humorystyczną i OT) streszczę co zasłyszałem w
autobusie. :) Mianowicie rozmowę dwóch inteligentnych inaczej (jeden
chwalił się że uszkadza karty graficzne, żeby wymienić na nowe w
serwisie, a drugi że Semprony, to najlepsze procki AMD - nie wiem, chyba
wychowani na jakichś gazetkach komputerowych niskiego poziomu), z
których jeden mówił (spisuję z pamięci): "bez radiatora nie chce mi
działać, jak zdejmę radiator to z samym wiatraczkiem się nie uruchamia,
nie rozumiem, przecież tam nie ma żadnego czujnika temperatury". Potem
okazało się, że chodzi o... Pentium 4 z HT (nie wiem dokładnie jaki,
gostek tylko się chwalił że ma HT i że to są dwa procesory w jednym i że
AMD są be, bo czegoś takiego nie mają i HT zawsze jest od nich szybsze :D ).
Najwyraźniej więc procek został uratowany przez czujnik temperatury na
płycie (bo komputer nie uruchamiał się w ogóle, a procek się nie
przepalał), wiele więc zależy od płyty czy będzie dymek :).