Re: Sciema czy fakt ?

Autor: Andrzej <andrzej_i_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 21:48:09 MET

Użytkownik "Tomek Banach" <tbanan_bez_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dn9qvf$hi0$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Taki filmik
>
> http://videos.timekiller.com/index~show~media~vid~0337_Removing_the_CPU~trc~load.htm
>
> faktycznie pentiumy sa tak odporne ? Troche szkoda mi ryzykowac swoim ;)
>

> --
> Pozdrawiam Tomek

Jakis czas temu sasiad z naprzeciwka przyniosl do mnie komputer mowic, ze
sie zawiesza. Mysle - pewnie cos poinstalowal i wcina ram az milo. Ale
okazalo sie, ze temperatura procesora po okolo 10 sekundach od startu osiaga
100 stopni. Komputer sie zawiesza i koniec. Procesor to pentium 3ghz na
plycie epoxa i jakis zasilacz z handlu. Radiator byl zamontowany tylko na
jednym z 4 zaczepow :)

Andrzej