Re: Do znawców notebooków

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 19:59:54 MET

From: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Thursday, December 08, 2005 5:50 PM
Subject: Re: Do znawców notebooków

> Trochę jest tutaj:
> http://forum.pclab.pl/index.php?s=5539053ffc8bd0d403663cfe2a7c3a44&showforum=51
> Oraz tutaj:
> http://forum.karen.pl/
> Ale to drugie forum jest komercyjne i ma ograniczenia co do tematów.

Karen faktycznie ogranicza się do komentowania nowych nabytków...

> IMHO sa jeszcze 400MHz?

No taki upgrade chyba raczej nie miałby wiele sensu.

> Powinno się dać, ale też głowy nie daję.

Właśnie.
Wiele osób pisze, że powinno działać (sam zresztą to wiem, bo przecież DVD
nie różni się rodzajem transmisji danych do notebooka od CD)

Jednak potrzebuję opinii sprawdzonych ponieważ raczej nie chcę
ekesperymentować - nie mam dostępu do części i poprostu chciałbym uniknąć
bezsensowanego zakupu.

--
Mirosław P.
GG 1119311