Re: Do znawców notebooków

Autor: LUXOR <przemozmy_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 16:53:49 MET

Witam

> 2. Procesor. Czytałem w necie, że można instalować MMC-2 PIII ale będą
> chodzić tylko na downsteep. Jaki procesor da jakąś wyraźną poprawę
> wydajności? A może są jakieś PII o częstotliwościach powyżej 366MHz?

na stronie intela masz dokladnie rozpisane jakie modele sa z MMC-2 max
czyli bedziesz widzial jaki max procek
z tego co pamietam chyba bylo 900 MHz ale moge sie mylic
na allegro widzialem ostatnio 500 i 600 raz tarfilo sie 750 chyba

> 4. CD - DVD. Da się? Widzę, że jest tam firmowy CD (odpowiednio
> wyprofilowana klapka). Może jakieś przeróbki załatwią sprawę?
>
> --
niestety musisz wymontowac CD zeby sprawdzic gniazdo
jezeli jest typowe to nawet DVD/RW mozesz montowac
z klapka frontowa moze byc problem gdyz najczesciej nie pasuje do innych
napedow
mozesz zamowic oryginalny z HP (oczywiscie innej firmy producent) ale kwoty
siegaja 500-600 za naped CD :) (netto)

pozdrowionka
LUXOR