Re: Laptop - 14 cali a mocny

Autor: road666 <radzaw_usuntutaj__at_poczta.fm>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 16:21:59 MET

Seba wrote:
> Mam pytanie jezeli chodzi o procki. Z tego co ja rozumiem to mobilny jest
> oszczedny ale zato wolniejszy. Czy to prawda?

Jesli chodzi o procesor - to nie, nie jest wolniejszy (tzn. np. procesor
Pentium M 1.6GHz odpowiada bodajze zwyklemu procesorowi o zegarze 2.4GHz),
natomiast reszta notebooka (mam tu na mysli m.in. dyski 4200 rpm) niestety
najczesciej stanowi o jego wolniejszej pracy, ale za to jest cichy i
chlodny - cos za cos.