Re: Laptop - 14 cali a mocny

Autor: Seba <dogrupy.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 15:56:45 MET

Utne wasza dyskusje.
Potrzebuje laptopa. Nie moze to byc nawet maly komputer stacjonarny. Bede z
nim duzo jezdzil, ale nie bede pracowal po drodze wiec mi nie zalezy na
oszczednosci baterii. Moze miec maly monitor bo i tak gdzie z nim nie bede
to bede go podlaczal do zewnetrznego lcdeka. Z tego co widze jednak to 15
jest juz standardem ale moze ktos poleci jakas wydajna 14tke.
Mam pytanie jezeli chodzi o procki. Z tego co ja rozumiem to mobilny jest
oszczedny ale zato wolniejszy. Czy to prawda?

Dzieki.
Seba.