Re: Laptop - 14 cali a mocny

Autor: <dogrupy.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 17:12:54 MET

> Jesli chodzi o procesor - to nie, nie jest wolniejszy (tzn. np. procesor
> Pentium M 1.6GHz odpowiada bodajze zwyklemu procesorowi o zegarze 2.4GHz),

A jaki teraz procesor jest optymalny jakosc/cena?

> natomiast reszta notebooka (mam tu na mysli m.in. dyski 4200 rpm) niestety
> najczesciej stanowi o jego wolniejszej pracy, ale za to jest cichy i
> chlodny - cos za cos.

Tzn. ze o wolniejszej pracy notebooka z tymi samymi parametrami co
stacjonarka nie decyduje procek tylko inne czesci?

Chodzi o to ze chce kupic laptopa ktorego bede uzywal jak stacjonarke
podlaczona do zewnetrznej klawiatury i monitora. Czyli szukam sprzetu ktory
zre baterie i sie grzeje ale zato dobrze chodzi. Musi to byc laptop jednak
bo bede go przenosil czesto i daleko.

Z tego co czytalem to Toshiba goruje nad innymi firmami i mysle o tej firmie.

Dzieki.
Seba.