Re: [skladanie komputera] sempron

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 17:41:10 MET

Blesso napisał(a):
> Czy wazne jest dla dzwoniacego ile
> pamieci ma jego telefon kom ? ksiazka adresowa potrzebuje 180MB (tak jak w
> ostatnich Samsungach)?

Książka adresowa 180MB? Nie słyszałem o tym, ale jeśli to prawda, to to
jest dziwne ;) Dla mnie książka ma mieć miejsce na dużo wpisów i to jest
priorytet pod tym względem. Dużo, czyli około 500 minimum (z zapisem
danych różnego rodzaju).

> potrzebujesz gry? melodie polifoniczne ?

Czasami się gry przydają, szczególnie jak np. stoisz w jakimś urzędzie w
kolejce X godzin i jedyne co masz do roboty to zabawa telefonem ;)

> to czyste szpanerstwo jeslido kogos dzowni tel -wlacza sie melodyjka i
> facio
> nie odbiera polaczenie przez dluzsza chwile by wszyscy uslyszeli jaki on
> ma
> to bajerancki tel .

To już aspekty zarezerwowane dla chłopaków z paskami na spodniach ;)
Ale tutaj też muszę przyznać, że lubię czasami wrzucić sobie jakiś
śmieszny dzwonek w mp3 do telefonu i zaskoczyć znajomych ;) Swojego
czasu bardzo mi się podobał "zvoneni" (polecam! genialny :))

> patrz na to do czego ma sluzyc tel . Moj telefon ma pare
> bajerow(gry.aparat/dzwonki) ktorych nigdy nie uzywam (bo nie kupilem go
> dla
> szpanu tylk oakurat z "okazji") Wiec z choinki mikolajowej nie spadlem
> tylko patrze realnie

Jakto z "okazji"? To nie było prostszych modeli? Po co brałeś ten?
Widocznie zaszpanować chciałeś ;) Im więcej bajerów tym np. bateria
krócej trzyma. I po co to? Zaprzeczasz sam sobie.
Piszesz, że z telefonu korzystasz "pare razy w miesiącu". Zapytam więc -
po co Ci w takim razie to urządzenie. Istnieją przecież budki
telefoniczne. "Komórka" kosztuje sporo, a możesz przecież za te
pieniądze kupić inne rzeczy. Przepłacasz panie, przepłacasz ;)

> co do kompow sprwa wyglada tak samo.

Generalnie chodzi o to, że nikt Cię do niczego nie zmusza.
Chcesz - płać i wymagaj. Nie chcesz? Nie ma problemu. Pracuj na tym, co
Ci wystarcza.

Cokolwiek kupując - trzeba to robić z głową. Nie ważne czy to karty
graficzne, płyty główne czy cokolwiek innego.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]