Re: Zmiana chłodzenia z wodnego na "klasyczne" - wrażenia

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 11:52:39 MET

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ccb1$4396b944$57cfabf7$18744@news.chello.pl...

> Kończąc - opisałem to wszystko, aby pokazać, że naprawdę tanim kosztem
> można zbudować cichutki komputer i nie trzeba wywalać 150 czy 200 zł
> na super-mega chłodzenie procesora, żeby było bezszelestne. 3 wiatraki
> łącznie z przesyłką kosztowały mnie 52 zł, obudowa z zasilaczem 190
> zł.

CPC i super-mega chłodzenie procesora ROTFL nie no, zabiłeś mnie, miałem
też CPC, zostałem przy WC (choć obecnie chwilowo mam AC), ale je całkiem
zmodyfikowałem. Poza tym CPC w którym chłodnicą jest rurka z tworzywa z
niby dodatkiem grafitu, to temperatury będą wysokie. Po dołożeniu jakiej
kolwiek chłodnicy, układ znacznie lepiej sobie radzi. Ja najpierw
dołożyłem chłodnicę i temperatury spadły o około 15 stopni w idle i w
stresie o około 20 stopni. Teraz mam zupełnie wymienione chłodzenie, a
to dlatego, że chcę osiągnąć coś takiego, że jak w nocy wyłączę
komputer, to nie zauważę różnicy w ciszy.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!