Re: Zmiana chłodzenia z wodnego na "klasyczne" - wrażenia

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 12:45:34 MET

> CPC i super-mega chłodzenie procesora ROTFL nie no, zabiłeś mnie,

Nie zrozumieliśmy się.
CPC 4 lata temu nie miało dużej konkurencji. Tamtejsze wiatraki nie były
ciche.

A "super-mega" - to określenie dotyczyło nowoczesnych wiatraków ważących 700
g i kosztujących 150-200 zł.

Chodziło mi o porównanie taniego Arctic Coolera za 35 zł do nich.

Co do chłodzenia wodnego - wiem, że mój zestaw miał wady, nawet myślałem o
jego modyfikacji. Jednak te chłodnice i rurki poza komputerem mnie
zniechęciły - zwłaszcza, że bezgłośne chłodzenie uzyskałem klasycznymi
metodami.

Pozdrawiam
MN