Re: jeszcze raz - dlugie uruchamianie k8n

Autor: TP Serwer <luk_01_04_at_op.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 21:29:51 MET

Uzytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:1wmz0qvnl33sk.1kfypqrdomoz3$.dlg@40tude.net...

> Jestem posiadaczem zestawu Sempron 2600+ 64 na plycie Asus K8N.
> System (winda xp home) zainstalowany jest na dysku PATA Caviar pracujacym
> trybie UDMA-5 (tako rzecze bios i panel sterowania). Podczas pierwszych
> uruchomien i instalacji Windozy wszystko bylo OK, ale po zainstalowaniu
> sterownikow do plyty komp zaczal sie uruchamiac strasznie wolno. Wyglada
> tak:

tez mam ta plyte tylko z sempron 3000+. I mialem problem podobny do twojego
tyle ze ja nie moglem kompa wlaczyc no i sie dostac do biosa.
Wez poodlaczaj wszystkie napedy oprócz dysku twardego (dysk na kablu od
plyty glównej(oryginalnym) i zworki Master i kanal glóny) i wlacz kompa
jezeli zacznie chodzic ok to ok, jezeli nie to spróbuj na innej tasmie.
POWODZENIA