Re: pecet vs konsola

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 21:24:35 MET

Atlantis napisał(a):
> Takich rzeczy już praktycznie nie ma. ;)

E tam ;) Są, tylko trzeba chcieć ;)

> Tutaj już lekko przesadziłeś. ;) Oglądanie filmów na komputerze jest
> swego rodzaju "prowizorka" - konsoli jest znacznie bliżej do sprzętu
> audio-wideo niż PCtowi. :)

Od filmów to ja mam stacjonarny odtwarzacz DVD z DivX :)
Dużo wygodniej i bez niepotrzebnego męczenia czytnika konsoli :)

> BTW na twoje pytanie "po co to robić?" jest właściwie jedna prawidłowa
> odpowiedź - "BO SIĘ DA!" ;)

Może masz trochę racji :)
Jednak dla mnie, jak już mówiłem, konsola służy do tego, do czego
została stworzona :) Przynajmniej ta obecna, zobaczymy co będzie na
next-genie gdy się już na jednego zdecyduję ;)

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]