Re: pecet vs konsola

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 18:12:20 MET

PSYLO napisał(a):

> Tak na dobrą sprawę, to te możliwości wcale nie są aż tak różne (na
> PS2 oglądasz filmy w DivX, słuchasz mp3, dysk też podłączysz)

Prawdę mówiąc nie wiedziałem o tym dysku, nie interesowałem się
szczególnie PS2.
A tak właściwie co można zrobić po zainstalowaniu dysku? Będzie robił za
miejsce na save'y, pliki MP3, ewentualnie filmy, czy da się też na nim
jakiegoś Linuksa postawić, jak w przypadku XBOXa? ;)

> Pierwszy Xbox już powoli odchodzi w cieniu Xbox360...

Jednak ma ogromna rzeszę fanów i wydaje mi się, że może z nim być tak
samo jak z Amigą. Niby oficjalnie nie będzie się nic wydawać, ale fani
nie pozwolą, żeby konsola umarła i sami będą robić własne projekty.

# /George Orwell - Rok 1984/