Re: pecet vs konsola

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 21:16:02 MET

Atlantis napisał(a):
> A tak właściwie co można zrobić po zainstalowaniu dysku? Będzie robił za
> miejsce na save'y, pliki MP3, ewentualnie filmy, czy da się też na nim
> jakiegoś Linuksa postawić, jak w przypadku XBOXa? ;)

Szczerze mówiąc - nie mam pojęcia :)
Dla mnie konsola służy tylko i wyłącznie do gier. Linuxa tam instalować
nie chcę, do filmów mam inne urządzenia :)

> Jednak ma ogromna rzeszę fanów i wydaje mi się, że może z nim być tak
> samo jak z Amigą. Niby oficjalnie nie będzie się nic wydawać, ale fani
> nie pozwolą, żeby konsola umarła i sami będą robić własne projekty.

Fani będą sami tworzyć gry na Xbox? :)
Hardcore ;) To muszą być prawdziwi zapaleńcy z bardzo grubym portfelem ;)

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]