Re: Zacięcie papieru w HP

Autor: Sławicki <slawicki_s_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 13:09:25 MET

> Mam problem z HP 3820.
> Co którąś kartkę (przy drukowaniu) pokazuje zacięcie papieru mimo, że
> papier wcale nie jest zacięty. Zwykle dzieje się tak, gdy napisane jest
> coś na marginesie (np. w nagłówku lub stopce) dokumentu, ale nei tylko.
> Szukałem googlem w archiwum grupy, ale poza poradą, aby uderzyć mocno
> drukarkę nie znalazłem nic innego.
> Czy wiecie jaka może być przyczyna i czy znacie jakieś inne metody
> rozwiązania problemu?
> P.S. Oczywiście wizyta w serwisie odpada, bo za 120 zł to mam 50% nowej
> drukarki

Ja mam HP 4P i podobny problem: tyle że wyczaiłem że ma problem z wzięciem
arkusza, który już raz przelazł przez laserówkę (np zadrukowany po jednej
stronie, a po drugiej chcę drukować). Jest ona mocno zawinięta i nie może
przy pobieraniu chwycić z podajnika (zawinięta do dołu) i wyskakuje zacięcie
papieru. Często taką bierze, ale miewa problemy i to wcale nie rzadko.

/Sławicki