HP 4P - problem...

Autor: Sławicki <slawicki_s_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 13:04:11 MET

Witam. Kupiłem drukarkę HP 4P i mam problem...
A mianowicie dzieją się jakieś jajka... co pewien czas muszę przeinstalować
sterownik bo wychodzi piksoloza rozmiarów 5x5mm. Poza dym drukuje bardzo
blado, nawet przy włączonej funkcji RET na MOCNE. Drukując z Adobe
Photoshop'a muszę zaznaczyć opcję ZARZĄDZANIE KOLOREM W DRUKARCE żeby w
miarę ładnie wyszło.
Ponadto zauważyłem przesunięcia linii w poprzek kartki tak (na jej
szerokość - wymiar 21cm), że na tekście są cienie. Widać to też w wydruku
demo z menu drukarki (bez kompa). Diabli mnie już biorą, bo pojemnik z
tonerem założyłem nowy (regenerowany, ale nowy EuroOffice). Na starym, gdzie
toner się już praktycznie skończył jest tak samo (ponadtto przerywała bo
toner na wykończeniu). Czy ktoś mógłby pomóc? Za priva na życzenie wyślę
skany jej poczynań.

I kolejny pytanie: czy można do niej załóżyć pamięć ze starych komputerów
(pamięci wabiły się bodajże PS2 (już nie te co do 486, i jeszcze nie
SD-RAMy). Bo na oko pasują w gniazda. mam dwie kostki po 8MB, bo póki co ma
swoje standardowe 2MB.

Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Sławicki