Zacięcie papieru w HP

Autor: Bazgruś <bazgrus_bez_spamiku_at_yahoo.com>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 11:56:23 MET

Mam problem z HP 3820.
Co którąś kartkę (przy drukowaniu) pokazuje zacięcie papieru mimo, że
papier wcale nie jest zacięty. Zwykle dzieje się tak, gdy napisane jest
coś na marginesie (np. w nagłówku lub stopce) dokumentu, ale nei tylko.

Szukałem googlem w archiwum grupy, ale poza poradą, aby uderzyć mocno
drukarkę nie znalazłem nic innego.

Czy wiecie jaka może być przyczyna i czy znacie jakieś inne metody
rozwiązania problemu?

P.S. Oczywiście wizyta w serwisie odpada, bo za 120 zł to mam 50% nowej
drukarki