Re: pecet vs konsola

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 08:50:21 MET

Atlantis napisał(a):
> Wiesz, granica siÄ™ zaciera od jakiegoÅ› czasu.

Jak dla mnie, konsola to taka mała skrzyneczka, która ma służyć tylko i
wyłącznie do gier, tudzież innej formy rozrywki (minimalnie), z ekranem
w postaci telewizora (najlepiej HDTV) :)
Na konsoli nie pisze się dokumentów, nie sprawdza poczty, nie przegląda
stron www, nie ogląda filmów itp. Wiem, że są takie możliwości... ale po
co? Od tego sÄ… inne, lepsze rzeczy. Za to w grach konsola roxx :) Przede
wszystkim ze względu na gameplay i klimat :)
Człowiek przychodzi po pracy, siada przed konsolą i ma chwilę przerwy od
blaszaków ;) To jest życie :P

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]