Re: upgrade kompa do montowania filmow

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 08:49:08 MET

Dnia Mon, 05 Dec 2005 02:29:50 +0100, Proximus napisał(a):
> Na Twoim miejscu zainwestowałbym też w grafikę na PCI-E.
> Jak kupisz A64 na socket 939, to nie masz wyjścia raczej... Jednak
> wówczas przekroczysz 1200 zł.
Nie moge przekroczyc tej kwoty, bo po prostu fizycznie nie mam wiecej
kasy.A karte graficzna juz mam na agp i nie widze powodu by ja zmieniac.
Doskonale mi starcza a do tych zastosowan starczylby nawet 2mb matrox.
A o ile wiem sam socket 939 przyrostu predkosci w zasadzie mi nie da
wiec po co przeplacac?
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica