Re: Mikołaj

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 08:45:02 MET

tT napisał(a):
> nie jesli chodzi o OVERCLOCKING , w tym przypadku Abit jest naj, ktos
> zaprzeczy?
> http://pclab.pl/art9803-2.html
> zerknijcie na jakiej plycie udalo sie wycisnac max mozliwosci z procesora
> Barton Mobile :) 2500

W O/C NF7 jest niekwestionowanym królem :)
Wystarczy zerknąć na rekordy O/C na procesorach Socket A, ścisła
czołówka to systemy na tej płycie :)
Można to nawet na ORB wywnioskować ;)

A ten ASUS w czym jest dobry?
Jej nie miałem, a już trochę płyt na Socket A przeszło przez moje ręce
(NF7 był - i jest - zdecydowanie najlepszy).

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]