Re: Dysk Maxtor 80GB

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 15:29:42 MET

*KW* w wiadomości <news:n8qydwhe7uod.dlg@wasilewk.neostrada.pl> napisał/a:

> [...]

Miałem takie same efekty z Barracudami, tyle, że praktycznie od razu. A
jeszcze do tego ładnie padały, tak +- po 2 miesiącach, przestałem biegać do
serwisu gwarancyjnego sklepu, jak zamiast barracudy (miałem ich w sumie 3 w
taki sposób) dali mi maxtora (i to nawet nie diamonda :p).

> No tak. Tak się dzieje, jeśli nie porobi się pewnych założeń:

Że niby mam iść do sklepu i na moment przed zapłaceniem za towar sprawdzać
datę produkcji? Nie, dzięki, wolę bardziej pewne marki :P.

> Ja ostatnio w pracy wymieniłem kilkanaście HD (przeważnie
> starsze Caviary) na ową Barrakudę. Żaden z nowych dysków nie był
> kupowany wcześniej niż pół roku temu.

I nie później niż rok temu, taaa...

> U mnie: z kilkunastu wymienionych (przeważnie MB na BX)
> żaden HD nie padł (przez pół roku).

Czyli nawet nie rok, autorytatywny werdykt po równo pół roku używania,
gratulacje, lol.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel