Re: Dysk Maxtor 80GB

Autor: *KW* <wasilewk_at_neostrada.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 19:50:38 MET

> Barracude? Mam 60 i 120. Grzeja sie strasznie, po jakims czasie zaczely
> stukac i "chrobolic", czego nie bylo wczesniej. U znajomych widzialem ten
> sam ekeft.

No tak. Tak się dzieje, jeśli nie porobi się pewnych założeń:

Ja ostatnio w pracy wymieniłem kilkanaście HD (przeważnie
starsze Caviary) na ową Barrakudę. Żaden z nowych dysków nie był
kupowany wcześniej niż pół roku temu.

Może inne wersje, inne pojemności, inny producent.

U mnie: z kilkunastu wymienionych (przeważnie MB na BX)
żaden HD nie padł (przez pół roku).

Więc, jeśli nawet jeden, czy dwa padną: to i tak
uważam, że są dobre (w porównaniu do WD czy Maxtora,
bo Samsungów nie kupuję).

--
KW