Re: [zakup notebooka]:Turion, Sempron a może Centrino ?

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 15:23:14 MET

rokko napisał(a):
> Użytkownik "Kuba Panas" <Kuba_nntp@lubiana.waw.pl.UsunTo> napisał w
> wiadomości news:4392f1ef$1@news.home.net.pl...

> czy potrzebuję x64 ????? nie wiem :)
> czyli pewnie nie....... :)
>
> i jeszcze jedno - słyszałem, że w ACERze Touchpad i przyciski przy nim są
> niewygodne w dłuższym użytkowaniu ?
> na krótką metę (próby w sklepie) nie zauważyłem nic specjalnego ale podobno
> ta wada wychodzi przy dłuższym użytkowaniu bez przerwy ???

A to była osoba jedno czy dwuręczna?
pisze bezwrokowo? Bo może to wynikać z tego.
Jak przyciski touchpada obsługuje kciukami. Nie narzekam.
Dlugo przyzwyczjałem się do "Synapticsa" i przewijania padem. Można
wyłączyć (jak ja na początku), można się przyzwyczaić i odczuwać brak w
niektórych miejscach (jak teraz).
Czasem, szczególnie przy zaznaczniu pod eksplorerem wielu niekolejnych
elementów, robię przypadkiem dwu-klik.
Zawsze można podłączyć zewnętrzną myszkę i czasem jest o wiele lepsza,
precyzyjniejsza, szybsza.
Ale to są problemy większości padów.
Osobiście nie lubię IBMowego joysticka.

Kuba